Utilizarea LOTTEL.RO implică acceptarea unor termeni și condiții. Comenzile, serviciile și ofertele de pe LOTTEL.RO sunt furnizate exclusiv în baza termenilor și condițiilor din această pagină. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile. Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune a Termenilor și condițiilor poate fi citită oricând pe site-ul nostru, în această pagină.
LOTTEL.RO – numită în continuare LOTTEL E-SHOP sau SITE – este un magazin online B2B destinat exclusiv vânzării către persoanele juridice din România. Nu comercializăm produse către consumatori persoane fizice.
1. Dispoziții generale
Acest site (lottel.ro) este deținut, întreținut și administrat de SEVENSEAS SRL, B-dul Grivitei 54, Brasov 500173, România. Produsele și serviciile comercializate pe LOTTEL E-SHOP sunt vândute de SEVENSEAS SRL.
Date SEVENSEAS SRL:
Cod fiscal: RO17951140; Nr. reg. com.: J8/2261/2005
Sediu social: Brașov, B-dul Griviței 54, Bl. 9A, Ap 13, jud. Brașov, România
Email: contact@lottel.ro; comenzi@lottel.ro
Telefon:+40 720 665 544
IBAN: RO67RZBR0000060007094349 deschis la Raiffeisen Bank.
Drepturi de marcă
LOTTEL (numele si logo-ul) este marcă înregistrată. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea mărcii fără a fi obținut în prealabil acceptul în scris a SEVENSEAS SRL constituie infracțiune și se pedepsește conform legilor în vigoare.
Drepturi de autor (copyright)
Întregul conținut al LOTTEL E-SHOP – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică, scripturi, programe și alte date – este proprietatea SEVENSEAS SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul SEVENSEAS SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
2. Politica de prețuri
Preţurile afişate pe LOTTEL E-SHOP sunt în lei şi NU includ TVA și costul de transport. Costul transportului și taxa pe valoarea adăugată sunt calculate pentru fiecare comandă în parte și sunt afișate transparent, fără costuri ascunse, pe parcursul finalizării comenzii.
Preţurile afișate pe site sunt actualizate periodic și pot suferi modificări fără o notificare prealabilă.
Pentru produsele în cazul cărora legea română o impune, prețul publicat pe SITE pentru respectivul produs include și timbrul verde.
3. Modalități de plată
Pentru plata comenzilor efectuate pe LOTTEL E-SHOP puteți opta fie pentru plata online cu card bancar (Visa sau MasterCard), fie pentru plata prin transfer bancar (cu ordin de plată).
În cazul plăților online SEVENSEAS SRL nu este / nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai cumpărătorul.
4. Comanda
Produsele aflate în oferta LOTTEL E-SHOP se pot vinde numai în baza unei Comenzi înregistrate de cumpărător și confirmate, ulterior, ferm de Vânzător, conform prevederilor de mai jos.
Cumpărătorul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adăugarea produsului/produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există pe stoc. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine rezervarea automată a respectivului produs.
Prin finalizarea comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comanda emisă.
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (email, telefon, SMS) prin care vânzătorul își derulează operațiunile.
Lansarea/înregistrarea unei comenzi nu presupune, implicit, și confirmarea comenzii de către vânzător.
O comanda plasată pe LOTTEL E-SHOP cuprinde:
- produsele/serviciile regăsite în oferta LOTTEL E-SHOP;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile Cumpărătorului.
Etapele în vederea finalizării unei comenzi sunt următoarele:
- înregistrarea comenzii prin generarea unui cod unic pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea comenzii de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru de luni-vineri în intervalul 9:00-16:00;
- confirmarea comenzii se realizează numai după verificarea comenzii și a stocului, precum și a volumului de lucrări aflate în derulare. Această confirmare se face exclusiv de către un agent de vânzări, telefonic sau prin email;
- livrarea comenzii se realizează numai după confirmarea comenzii (prin email) și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări/livrări și de către cumpărător.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri în cazul plăților online;
- neefectuarea plății facturii proforme la termen în cazul în care cumpărătorul a optat pentru această modalitate de plată;
- datele furnizate de către Client/Cumpărător în cadrul formularului de pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
- activitatea Clientului pe LOTTEL E-SHOP poate produce daune de orice natură si/sau prejudiciază în orice fel SEVENSEAS SRL și / sau partenerii acestuia;
În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat din orice motiv de către vânzător (ex. indisponibilitate stoc), acesta va informa cumpărătorul și va returna acestuia contravaloarea produsului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.
Valoarea minimă a unei comenzi este de 250 RON + TVA. Sub această valoare ne rezervăm dreptul de a nu accepta comenzi.
5. Livrarea
Costurile de livrare
Costurile de transport sunt comunicate clar, fără costuri ascunse, pe parcursul procesului de checkout/ finalizare a comenzii. În funcție de volumul/greutatea comenzii, produsele vor fi livrate prin curierat (GLS, DHL) sau prin transport special (Dachser sau alt transportator) în orice localitate din România.
Valoare comanda | Cost transport |
Sub 500 lei + TVA | 50 lei + TVA |
Peste 500 lei + TVA | GRATUIT |
Pentru produsele voluminoase (paturi suplimentare, cărucioare hoteliere, etc.):
Valoare comanda | Cost transport |
Sub 2.000 lei + TVA | 250 lei + TVA |
Intre 2.000-4.000 lei + TVA | 400 lei + TVA |
Peste 4.000 lei + TVA | 10% din valoarea comenzii |
Condițiile și costurile de livrare sunt valabile pe teritoriul României. NU livrăm comenzi în afara țării.
Durata livrării:
Livrarea produselor se va realiza intr-un interval 3-20 zile lucrătoare, în funcție de produsul comandat și disponibilitatea fie în stocul SEVENSEAS SRL, fie în stocul furnizorului.
în cazul în care comandați produse cu termene de livrare diferite, acestea vor fi livrate în mai multe expedieri parțiale, în funcție de disponibilitate, pentru care se aplică termenele de livrare indicate pentru articolul respectiv. Nu se aplică costuri suplimentare de transport.
Pentru produsele cu “disponibilitate: la comandă” termenul de livrare final va fi comunicat către cumpărător după consultarea în prealabil a furnizorului de către vânzător. Termenele afișate sunt informative, în baza experienței anterioare.
Sâmbăta și duminica nu se fac livrări.
Locul livrării
La înregistrarea comenzii aveți posibilitatea de a specifica o altă adresă de livrare față de adresa de facturare.
Vânzătorul nu își asumă să despăgubească clientul pentru prejudiciile directe și/sau indirecte cauzate de eventualele întârzieri în livrarea produselor.
6. Produsele
LOTTEL.RO poate publica pe site informații despre produse, servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care LOTTEL.RO are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
Imaginile publicate pe LOTTEL E-SHOP sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate (pot exista diferenţe de culoare, aspect), nuanţa culorii produsului pe care îl vizionaţi are mare legătură cu specificaţiile tehnice ale monitorului pe care este afişat.
Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea LOTTEL.RO, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
În descrierea produselor, SEVENSEAS SRL îşi rezervă dreptul de a utiliza şi alte produse (accesorii, etc.) care pot să nu fie incluse în preţul produselor respective.
7. Politica de retur
Conform legilor in vigoare condițiile de retur pentru persoane juridice sunt stabilite de comun acord între cele două părți implicate.
Produsele cumpărate prin LOTTEL.RO pot fi returnate în următoarele cazuri:
- Coletul prezintă deteriorari severe;
- Produsele au fost livrate / facturate greșit;
- Produsele prezintă defecte de fabricație;
- Produsele nu corespund descrierii;
Termenul de returnare este de 10 zile de la recepția produselor.
Cumpărătorul se obligă să notifice LOTTEL.RO, intenția sa de a returna produsele achiziționate în termen de 3 zile calendaristice de la data livrării. Notificarea se face prin completarea formularului de retur. LOTTEL.RO va analiza solicitarea de retur și va reveni către cumpărător cu confirmarea sau refuzul returului.
Organizarea returului și costul returnării produselor sunt în responsabilitata Cumpărătorului.
Produsele returnate pot fi înlocuite
Numai clientul persoană fizică poate renunța la o comandă efectuată, și se poate retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii produselor comandate conform art. 9 din OUG nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul Contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Atenție! În cazul produsele comandate și personalizate la cererea clientului, clientul nu beneficiază de drept de retur, respectiv de dreptul de retragere din contract, excepție reglementată de prevederile art. 16 din OUG nr. 34/2014.
8. Garanția
9. Limitări ale responsabilităților
LOTTEL E-SHOP nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta vinovata pentru pagubele aparute prin folosirea in alte modalitati decat cele recomandate a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. Site-ul LOTTEL E-SHOP si materialele aferente sunt folosite "asa cum sunt" si "atat cat sunt disponibile" fara garantii de nici un fel. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc. SC SEVENSEAS SRL nu garanteaza ca acest site, serverele sale sau e-mail-urile trimise in numele LOTTEL E-SHOP sunt lipsite de virusi sau alte componente daunatoare.
SC SEVENSEAS SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/ revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor societatii SC SEVENSEAS SRL, fara acordul scris al acesteia.
SC SEVENSEAS SRL nu este răspunzătoare pentru niciun fel de pagube, directe sau indirecte, rezultate din:
– utilizarea sau imposibilitatea utilizării informațiilor www.lottel.ro
– acces neautorizat la datele utilizatorului;
– declarații/acțiuni ale unei terțe părți asupra serviciilor www.lottel.ro
– achiziția de bunuri si servicii complementare rezultate din tranzacții sau mesaje primite si începute prin/de pe www.lottel.ro
SEVENSEAS SRL își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de SEVENSEAS SRL care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, cutremure de pământ, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de SEVENSEAS SRL față de orice client în cazul nelivrarii sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de SEVENSEAS SRL de la acest client.
SEVENSEAS SRL isi asuma dreptul de a efectua orice modificare asupra acestor prevederi, precum şi orice modificare a site-ului, fără o notificare prealabilă a utilizatorilor în acest sens. Societatea SEVENSEAS S.R.L. nu va putea fi trasă la răspundere pentru erorile apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc.
SEVENSEAS SRL nu este responsabilă pentru datele de facturare transmise de către client.
10. Protecția datelor cu caracter personal
Nota de infromare privind protecția datelor cu caracter personal se regăsește în pagina “Politica de confidențialitate”.
11. Litigii și legea aplicabilă
Orice conflict aparut intre SC SEVENSEAS SRL si cumpărător se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor din România.
12. Forța majoră și cazul fortuit
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele de mai sus.